poniedziałek, 3 lutego 2014

Trójkąty z niespodzianką

Dzisiaj mam zaszczyt przedstawić dwie pary trójkątnych sztyftów. Wykonane z koralików Miyuki Delica 11/o i Toho 15/o, osadzone na sztyftach bez użycia kleju. Długość jednego boku to 2,2cm. Muszę przyznać, że świetnie wyglądają w uszach :-) Trzecia para się właśnie robi, a w kolejce do zdjęć ustawiły się jeszcze świeżo oprawione rivolki. Niestety, dzień jeszcze mamy krótki, po pracy człowiek się najpierw rzuca na obiad a nie do robienia zdjęć i światło umyka ;-)







Kilka dni temu listonosz przyniósł mi niespodziankę - paczuszkę prosto z Czech, od Preciosa Ornela w ramach akcji "Beads For Blogpost!" (link z prawej strony). Ucieszyłam się jak małe dziecko, jak zobaczyłam instrukcję wykonania koralikowej poinsettii i dwie paczuszki koralików w kolorze brązowym i miodowym :-) Jeszcze nie wiem, co zrobię z koralików, na razie patrzę i do nich wzdycham ;-)




Na koniec mała zapowiedź wiosny, do której tęsknię niezmiernie. Dzisiaj rano, wychodząc do pracy, zauważyłam coś żółtego w ogródku. Okazuje się, że angielska zima kwitnie żonkilami! :-) Niech ten optymistyczny widok wprowadzi Was z uśmiechem w nadchodzący tydzień :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz