sobota, 25 stycznia 2014

Zimowe porządki

Jakiś czas temu stwierdziłam, że należy uporządkować wszystkie "gadżety" służące mi do pracy z biżuterią. Z kamieniami, kryształkami, zapięciami itp. przydasiami nie było problemu, bo zmieściłam wszystko w poręczne pudełka z przegródkami. Schody zaczęły się przy drobnych koralikach. Wszystkie miałam w małych, strunowych woreczkach, pogrupowane tylko wg wielkości i rodzaju. Myślałam o zakupie małych słoiczków lub buteleczek na koraliki, ale znowu pojawiał się problem - gdzie to trzymać? Wtedy, zupełnie przypadkiem, trafiłam na Amazonie na swojego rodzaju "piórnik" na koraliki. Okazało się to strzałem w dziesiątkę! W organizerze mieści się 138 małych fiolek albo 69 dużych (ja dokupiłam na razie małe). Można go ustawiać na różne sposoby, a po złożeniu mieści się w załączonej torbie. Od razu po otworzeniu paczki przesypałam koraliki do fiolek, każdą oczywiście opisując. Dla mnie - bomba! :-)






Zdecydowałam się na razie na użycie fiolek 6'' czyli ok. 7,6cm. 
Mieści się do nich np.:
ok. 10g koralików Toho 8/o
więcej niż 10g koralików Toho 11/o i 15/o
więcej niż 10g koralików Miyuki Delica 11/o
a także:
ok. 10g koralików magatama lub long magatama
ok. 10g Super Duo


Można z organizera ustawić wieżę, nie wiem jednak jak się zachowa po dłuższym użytkowaniu ze względu na giętki materiał wewnątrz. 


4 komentarze:

  1. Kapitalna sprawa. Czy możesz podać linik do tego 'piórnika'? angtel@me.com; Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity gadżet, dlaczego w Polsce takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity jest ten "piórnik" Kochana zdradź proszę jak to znaleźć na Amazonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj pod nazwą Bead Tube Tower. Kupowałam od Beadaholique, całość tzn. piórnik i 100 fiolek kosztowało 27,30 funta. Wysyłka z USA to 2,75 funta.

      Usuń