niedziela, 19 stycznia 2014

Wiedźmin / The Witcher

Wreszcie skończyłam :-) Opaska/bransoleta na rękę dla mojego brata, wykonana z koralików Miyuki Delica 11/o, nieparzystym ściegiem peyote. Wzór tutaj: http://biser.info/node/332660 . Minimalnie go przerobiłam, bo miejscami nie był symetryczny, co oczywiście musiało mi przeszkadzać ;-) Wypleciony znak naszyłam na czarny zamsz, wykończyłam koralikami i przyszyłam zapięcie na dwa zatrzaski. Wymiary samej plecionki to 5,5 x 7,5 cm.










"Mówią, że postęp rozjaśnia mroki. Ale zawsze, zawsze będzie istniała ciemność. I zawsze będzie w ciemności Zło, zawsze będą w ciemności kły i pazury, mord i krew. Zawsze będą istoty co nocą łomocą. A my, wiedźmini, jesteśmy od tego, by przyłomotać im."
Vesemir z Kaer Morhen

Andrzej Sapkowski "Sezon burz"



1 komentarz:

  1. Witaj! Byłabyś w stanie wykonać dla mnie taką bransoletkę? Oczywiście nie charytatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń