piątek, 19 kwietnia 2013

Coś się dzieje...

Ale zanim powiem co się dzieje, to przedstawię dwie bransoletki. Pierwsza to zadziorna bransoletka z pazurem. Taka kolczatka z Toho 8/o higher metallic june bug oraz akrylowych kolców. Nie miałam przekonania co do użycia akrylu, ale te kolce wydają się przyzwoicie wykonane, mam nadzieję, że będą tak wytrzymałe na jakie wyglądają :-) Efekt wyszedł ciekawie. Sekwencja 25a1b na 6 koralików w rzędzie, gdzie "b" to kolec.


Druga bohaterka dzisiejszego dnia to bransoletka w niezapominajki. Sekwencja na 5 koralików w rzędzie zrobiona w programie DB-Bead. Delikatna, wiosenna i bardzo wdzięczna.


A co się dzieje? Na razie przedsmak tego co będzie. Wybrałam się na warsztaty artystyczne, tym razem jako uczestniczka. I nauczyłam dekorować przedmioty metodą decoupage'u! Na zajęciach ozdobiłam serwetkami drewniany wieszak:



A dzisiaj zaopatrzyłam się w potrzebne akcesoria i zasiadłam do pracy, czyli do zawieszki. Póki co przedstawia się skromnie, ale niedługo pojawi się w sutaszowym ubranku:









3 komentarze:

  1. Piękne są twoje prace :)
    zapraszam zatem na mojego bloga po wyróżnienie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka z kolcami bardzo mi się podoba, ciekawi mnie jednak jak z wygodą noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolce aż tak nie sterczą, układają się swobodnie i są na tyle gładkie, że nie haczą ubrań :-)

    OdpowiedzUsuń